بهترین مراکز خرید پاتایا

تایلند,
۱۸ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۹:۴۵ 8 دقیقه

شهر پاتایا مجموعه ای از بهترین مراکز خرید و بازارها را در خود جای داده است؛ از مراکز خرید مدرن گرفته تا بازارهای شبانه و محلی. اگر به دنبال ادرس مراکز خرید پاتایا هستید، خوب است بدانید بیشتر آن ها در امتداد خیابان Beach Road و به ویژه در سمت منتهی الیه جنوبی خیابان متمرکز شده اند؛ بنابراین، اگر نخستین بار است که به این شهر مسافرت می کنید و آشنایی چندانی با آن ندارید، کافیست خیابان Beach Road را پیدا کنید تا بتوانید خریدهای خود را انجام دهید. برای دسترسی به این منطقه اتوبوس ها و تاکسی های زیادی وجود دارد و با توجه به محبوب بودن منطقه، ترافیک یک امر طبیعی است.

بهترین مراکز خرید پاتایا

1- سنترال فستیوال پاتایا بیچ

سنترال فستیوال جدیدترین، بهترین و مدرن ترین پاساژ است و همه افراد در سفر به این شهر برای یک بار هم که شده از این پاساژ دیدن می کنند. فروشگاه های پوشاک، رستوران و کافه، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، بانک و بسیاری از خدمات دیگر در 7 طبقه این مرکز خرید سازماندهی شده است. برندهای تجاری بین المللی و تایلندی را می توان در سنترال فستیوال پاتایا پیدا کرد. بهترین تالار سینما و تئاتر، یک سالن فود کورت بسیار بزرگ در این مجموعه وجود دارد؛ همچنین همانند سیتی استار مال یک سالن بولینگ نیز موجود است.

ساعت کار: 11:00 تا 23:00.

Address: 333/99 Moo 9, Pattaya Beach Road, South Pattaya

2- رویال گاردن

رویال گاردن پاتایا یک مرکز خرید با ساختمانی شاخص و طراحی منحصر به فرد در جاده ساحلی است که در چهار طبقه ساخته شده و کلکسیونی از فروشگاه های پوشاک، زیور آلات و بدلیجات، لوازم آرایشی – بهداشتی، ساعت، کیف و غیره و همچنین مجموعه ای از رستوران ها است که به ویژه در ارائه فست فود تبحر دارند. در طبقات بالایی، چند مجموعه تفریحی و سرگرمی وجود دارد؛ Ripley’s Believe it or Not و Louis Tussaud’s Wax دو تا از این مجموعه ها هستند. 

ساعت کار: 10:30 تا 23:00

Address: 218 Pattaya Beach Road, South Pattaya

3- مایک شاپینگ مال از مراکز خرید پاتایا

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در پاتایا، مایک شاپینگ مال است که در مرکز شهر و در جاده ساحلی واقع شده است. مایک مال شبیه به یک فروشگاه بزرگ چند طبقه است که انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز را در خود جای داده است؛ از پوشاک گرفته تا چمدان. برای خرید سوغاتی نیز اینجا محل خوبی است، همچنین بخشی به نام  One Tambon, One Product) OTOP)  وجود دارد که مخصوص فروش صنایع دستی و تنقلات است. یک فود کورت و یک استخر در طبقه بالا وجود دارد. اگر در سفر به پاتایا به دنبال خریدهای تخفیف دار هستید، مایک مال را انتخاب کنید. با توجه به اینکه این پاساژ بین خیابان های Pattaya Beach Road و Pattaya 2nd Road واقع شده است، دسترسی خوبی داشته و از هر دو طرف قابل دسترسی است.

 ساعت کار: 10:00 تا 23:00.

Address: 399/9 Moo 10, Pattaya Second Road, South Pattaya

4- مرکز آی تی توکام

تو کام (Tukcom) یک مرکز خرید چهار طبقه اختصاصی IT می‌باشد که با نمای قرمز رنگ خود در بین دو خیابان Pattaya Tai (South Pattaya Road و Soi Buakhao واقع شده است. در طبقه همکف کافی شاپ، کافی کلوب، رستوران ها و استارباکس ها و بخش های دیگر سازماندهی شده است. اگر می‌خواهید تلفن همراه بخرید، به طبقه دوم بروید. اگر تصمیم به خرید سیم کارت تایلندی و برنامه های مربوط به آن را دارید، این مرکز آی تی می تواند کمک کننده باشد. در طبقه سوم کامپیوتر و وسایل مربوطه، شامل نرم افزارها و سخت افزارها و همچنین دوربین های دیجیتال وجود دارد. پس از گشت و گذار در پاساژ توکام، برای خرید خوراکی و خوردن غذا یا خرید لباس، می توانید به طبقه زیر همکف بروید.

ساعت کار: در روزهای دوشنبه تا جمعه از10:30 تا 21:00 و شنبه ها و یکشنبه ها 10:00 تا 21:00 است.

Address:  8 Moo 10 10 Road, South Pattaya,  Bang Lamung, Chonburi 20150, Thiland

5- سنترال مارینا یا سنترال سنتر

سنترال مارین یا سنترال سنتر برای گردشگرانی که مقصدشان شمال پاتایا است مرکز خریدی با دسترسی مناسب می باشد. سنترال مارین اولین مرکز خرید CPN است که در ساحل پاتایا ساخته شد. در این مجموعه سه طبقه انتخابی شایسته از پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، مواد غذایی و لوازم خانگی خواهید داشت. رستوران های مختلفی نیز وجود دارد؛ KFC، رستوران MK با هات پات های تایلندی و پیتزا هات نمونه ای از آن ها هستند. فروشگاه بزرگ Big C به سنترال مارین پیوسته است.

ساعت کار: 9:00 تا 23:00.

Address: 78/54 Moo 9, Pattaya Second Road, North Pattaya

6- هاربور مال از مراکز خرید در پاتایا

هاربور مال جدیدترین مرکز خریدی است که در Central Road ساخته شده و به دلیل وجود مراکز سرگرمی مقصد مورد علاقه تمامی اعضای خانواده ها است. یک میدان یخی، باشگاه و دیوار صخره نوردی از بخش های سرگرمی و تفریحی هاربور مال است. رستوران های بسیار خوبی در هاربور مال وجود دارد که ممکن است نظیر آن ها را در سایر مراکز خرید پاتایا پیدا نکنید.

ساعت کار: 10:00 تا 21:00

Address: 190/25, Moo 9, Central Pattaya Road, Pattaya 20150, Thiland

7- اوت لت مال

از میان مراکز خرید پاتایا، اوت لت مال مناسب افرادی است که در صدد خرید پوشاک و کالاهای برند با نام های تجاری معتبر هستند و اگر چه کمی دورتر از شهر است اما برای خریدهای مقرون به صرفه و تخفیف دار گزینه بسیار مناسبی است، تخفیف ها گاه تا 70 درصد نیز می رسد. نایک، آدیداس و Levi’s نمونه هایی از برندهای معتبر این مجموعه هستند. افرادی که گلف بازی می کنند و به دنبال جایی برای خرید لوازم گلف هستند، به اوت لت مال پاتایا بروند.

بازارهای پاتایا تایلند

بازارهای روباز یا فضای آزاد علاوه بر اینکه محلی برای خرید هستند، با گشت و گذار دقایقی سرگرم کننده هم ایجاد می کنند و تجربه ای برای خرید لباس های ارزان، سوغاتی و غذاهای خیابانی هستند. تعدادی از این بازارها را می توانید در پاتایا و جامتین پیدا کنید که از این میان برخی از آن ها بازارهای شبانه هستند. بازدید از بازارهای معتبر تایلندی تجربه ای به یادماندنی است که نباید از دست داد. تعدادی از این بازارها در ادامه معرفی شده است.

1- سویی باکائو مارکت بازار معروف پاتایا

سویی باکائو مارکت از بزرگ ترین و معروفترین بازارهای شهر است. غرفه های فروش پوشاک، مواد غذایی تازه و سبزیجات، میوه، گل و لوازم دیگر و همچنین غرفه های فروش غذاهای خیابانی در اینجا وجود دارد. با توجه به اینکه سویی باکائو دو بار در هفته و در روزهای سه شنبه و جمعه فعال است، به سه شنبه بازار یا جمعه بازار پاتایا نیز معروف است.

ساعت کار: 10:00 تا 2 نیمه شب.

Address: South Pattaya Road end of Soi Buakhao, South Pattaya

2- لانفو ناکلوی مارکت بازار محلی پاتایا

اگرچه لانفو ناکلوی مارکت یک بازار کار محلی بوده و بازار توریستی نیست، اما بد نیست که با آن هم آشنا شوید تا اگر زمانی برای اقامت در شهر پاتایا اقدام کردید، اطلاعاتی از آن داشته باشید. لانفو ناکلوی مارکت مکانی برای دوستداران غذاهای دریایی است. در اینجا قیمت ها قابل تصور نیست و کمتر از رستوران ها است. در نزدیکی بازار آشپزخانه ای وجود دارد که غذاهای خود را به چهار روشِ cooking-Cook ،FRY و کبابی یا بخار پز ارائه می شود.

Address: Pattaya-Naklua, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thiland

بازارهای شبانه

1- بازار شبانه تپراسیت

تپراسیت معروف ترین و محبوب ترین بازارهای شبانه شهر است که در جامتین واقع شده است. انواع پوشاک، ساعت، لباس های ورزشی و سایر کالاها و اجناسی که معمولاً بازارهای پاتایا فروخته می شود، در بازار شبانه تپراسیت هم به چشم می خورد. برخی از مارک ها اصل نیستند. جذاب ترین بخش این بازار، غذاهای آن است. غرفه های غذا در سراسر این مجموعه وجود دارد که در پخت غذاهای تایلندی تبحر دارند.

ساعت کار: 17:00 تا 23:00

Address: Thepprasit Road, Jomtien, Patttaya, Thiland

2- جامتین بیچ نایت مارکت

 جامتین بیچ نایت مارکت  که در خیابان Beach Road جامتین واقع شده و از بازارهای شبانه محبوب، به ویژه برای خانواده هاست. علاوه بر خرید، غذا، موزیک و برخی تفریحات از دیگر مواردی هستند که سبب جذب مردم محلی می گردد. جایگاه هایی وجود دارد که مردم پس از خرید غذا می توانند در آنجا بنشینند و علاوه بر استراحت، غذای خود را میل کنند. اگر جزء افرادی هستید که خوردن غذا و خوراکی های خوشمزه از دقایق لذت بخش عمرشان است، بازدید از این بازار را فراموش نکنید.

ساعت کار: هر روز 17:00 تا 23:00.

Address: Na Chom Thian, Sattahip District, Chon Buri 20150, Thiland

3- بازار شبانه پاتایا از بازارهای ارزان شهر

بازار شبانه پاتایا (Pattaya Night Bazaar) بر خلاف اسمش در تمام طول روز هم فعال است. این مجموعه در داخل محوطه یک سازه بزرگ که در خیابان سکند رود (Second Road) واقع شده فعالیت دارد و به این ترتیب شما در طول روز از نور خورشید محفوظ می مانید. مانند بسیاری از بازارها، در اینجا نیز کالاهای مختلف از جمله لباس، چمدان، صابون، شمع، خوراکی و غیره به فروش می رسد. اگر به دنبال خرید سوغاتی ارزان قیمت هستید، بازدید از این بازار شبانه را از دست ندهید. 

ساعت کار: 8:00 صبح تا 11:00 شب

Address: 519/106 หมู่ที่ 10 Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thiland

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

دیدگاه های ثبت شده