معرفی بهترین مرکز خریدهای آنتالیا

ترکیه,
۱۳ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۷:۱۴ 12 دقیقه

 شهر آنتالیا یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین شهرهای ترکیه است و علاوه‌بر سواحل مدیترانه‌ای و طبیعت چشم‌نواز بهترین مقصد برای افرادی است که علاوه‌بر تفریحات به خرید کردن در سفر نیز علاقه‌مند هستند. در بازارها و مراکز خرید آنتالیا انواع و اقسام کالاهای متنوع وجود دارد، از صنایع دستی و سنتی ترکیه گرفته تا مواد خوراکی، پارچه و فروشگاه‌های برندهای مشهور. در این مطلب 15 مورد از بهترین مراکز خرید آنتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ترا سیتی (Terra City) در فِنِر

مرکز خرید ترا سیتی بین شهر قدیمی و ساحل لارا واقع شده است. این مرکز خرید با اتوبوس‌های KL08، LC73، LF09، TC93، و TL 94 در ایستگاه Terra City AVM به راحتی قابل دسترسی است.

این مرکز خرید مدرن و دوستانه یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا به شمار رفته و دارای ۱۸۰ مغازه است که عمدتاً پوشاک و کفش می فروشند. بهترین برندهای اروپایی و ترکیه ای را می توانید اینجا پیدا کنید.

فودکورت مرکز خرید فضایی برای پذیرایی از ۱۰۰۰ بازدیدکننده با ۳۰ رستوران و کافه دارد. جاذبه های متعددی برای سرگرمی کودکان در این مجموعه وجود دارد و یک بازار بزرگ هم در زیرزمین آن واقع شده.

  • مرکز خرید ام میگروس M Migros در منطقه کنیالتی

مرکز خرید میگروس که در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد، در غرب آنتالیا در منطقه کنیالتی در آراپسویو واقع شده است. با Dolmuş یا مینی بوس که از تمام جهات آنتالیا به مرکز خرید خدمات رسانی می کند، می توان به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد.

اینجا بیش از ۱۳۰ مغازه در ۳ طبقه در یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا پراکنده شده اند. علاوه بر بوتیک‌ های کوچک، زنجیره های برندهای بزرگ از جمله Boyner، Zara، Muso و LC Waikiki را نیز در این مرکز خرید خواهید دید.

فودکورت بزرگ در طبقه اول مجموعه غذاهای فست فود را از تامین کنندگان معروف ارائه می دهد. در برخی از میزها منظره زیبایی از دریا را دارید. اگر دوست دارید، می توانید در یکی از هشت سینمای مرکز خرید، یک فیلم را تماشا کنید. یک زمین بازی هم برای کودکان سرگرمی های مختلف ارائه می دهد. شایان ذکر است شعبه ۵M Migros در زیرزمین مجموعه، یکی از بزرگ ترین شعب آن در کل آنتالیا است.

  • مرکز خرید آنتالیا Mall of Antalya در سینان محله

مرکز خرید آنتالیا در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار دارد و می توان به راحتی با تراموا یا اتوبوس به آن دسترسی داشت. ساخت و ساز این مرکز خرید در اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز شد و در سال ۲۰۱۷ به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا افتتاح شد. در واقع مرکز خرید آنتالیا یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و سرگرمی در منطقه مدیترانه است.

این مجموعه دارای دو طبقه است و طبقات به صورت جداگانه با حسی مدرن و دوستانه تزئین شده است. نور روز از طریق سقف شیشه ‌ای قوسی شکل به دهلیز می‌ افتد که توسط راهروهای بزرگ در هر دو طبقه به شکل بیضی محصور شده است.  آنچه در مرکز خرید آنتالیا پیدا خواهید کرد عبارت است از:

برندهای بین المللی و ترکیه ای در ۱۴۴ فروشگاه از جمله بزرگ ترین شعبه های برندهای مطرح H&M، LCW و De Facto در آنتالیا. مرکز خرید آنتالیا با ۱۶۰۰ متر مربع مساحت، یکی از بزرگ ترین زمین های بازی سرپوشیده را در خود جای داده که نوید سرگرمی را برای کودکان در هر سنی به خانواده ها و بازدیدکنندگان می دهد.

این مجموعه همچنین با مجموع ۱۱ سالن سینمایی و فضایی برای ۲۲۰۰ تماشاگر، یکی از بزرگ ترین سینماهای ترکیه را دارد. فودکورت بزرگ این مرکز خرید، غذاهای ملی و بین المللی را برای رفاه شما ارائه می دهد. غذاهای ترکی و همچنین فست فود هم ارائه می شود و البته شعبه استارباکس هم  در این مرکز خرید وجود دارد.

  • آنتالیا توربان مارینا، مرکز خریدی با منظره ی مسحورکننده در محله ی کالیچی!

برای خرید در شهر ساحلی آنتالیا، فروشگاهی به نام آنتالیا توربان مارینا در نزدیکی مدیترانه و محله ی کالیچی نیز قرار دارد که یکی از جذاب ترین نقاط شهر برای خرید می باشد. در نزدیکی این مرکز خرید، مجموعه ای از برترین برندهای بین المللی و بومی نیز دارای شعبه هستند و همچنین می توانید در پایان خریدتان به سمت یکی از کافه ها یا رستوران هایی که در آن وجود دارد بروید و از غذاهای اصیل این شهر ساحلی سفارش بدهید. اگر هم قصد خرید نداشتید می توانید از ورزش های آبی که در این مرکز خرید وجود دارد نیز بهره ببرید. به عبارتی می توان آنتالیا توربان مارینا را هم فال دانست و هم تماشا!

  • آگورا آنتالیا Agora Antalya در کِپِز

آگورا آنتالیا در قسمت شمالی آنتالیا و به سمت فرودگاه آنتالیا واقع شده و با خطوط اتوبوس ۵۱۱، ۵۲۶، AF04A و B35 به راحتی قابل دسترسی است. مرکز آگورا ۱۵ دقیقه پیاده تا مرکز خرید آنتالیا یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آنتالیا فاصله دارد.

در مجموع ۷۲ فروشگاه، برندهای ملی و بین المللی را در این مجموعه به خریداران ارائه می دهند، از جمله شعبه های Koton، Mavi، Gratis، Watson، Nike، Samsonite، Teknosa، Migros، و یک فروشگاه Toyzz. همچنین فروشگاه بزرگ IKEA این مرکز خرید هم قابل توجه است.

این مرکز همچنین تفریحات و سرگرمی هایی را هم برای سنین مختلف ارائه می دهد. بازدیدکنندگان حین بازی می توانند امتیازهایی را جمع آوری کنند که پس از آن جوایزی به آن ها تعلق می گیرد. کسانی که می خواهند هم می توانند بولینگ بازی کنند. استخر زینتی در حیاط مدور با گل ها و درختان نخل تزئین شده است و کافه ها و رستوران های متعدد آگورا آنتالیا شما را به استراحت در محیط اطراف دعوت می کنند. در منطقه غذاخوری مجموعه غذاهای ترکی و بین المللی از جمله برگر کینگ، آربی، مترو و استارباکس ارائه می شوند.

  • مارک آنتالیا Mark Antalya در مرادپاشا – مراکز خرید آنتالیا

مارک آنتالیا تنها مرکز خریدی است که دقیقا در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته. با تراموا که درست در مقابل مرکز خرید توقف می کند، می توان به راحتی به مارک آنتالیا رسید و گشت و گذار و خرید در یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا تجربه کرد.

نمای بیرونی فوق‌ العاده با طرح‌ های رنگارنگ آن بلافاصله توجه را به خود جلب می‌ کند. اینجا شما ۱۵۵ برند بین المللی و ترکیه ای را خواهید یافت که طیف وسیعی از محصولات مرتبط با مد، سرگرمی و فناوری را ارائه می دهند. بوتیک ‌های کوچک و همچنین نمایندگی های فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای بزرگ تر، از جمله Boyner، DeFacto، Flo، H&M، Koton، و LC Waikiki همگی در این مرکز خرید پیدا می ‌شوند.

فودکورت مجموعه در طبقه فوقانی غذاهای ترکی و بین ‌المللی را ارائه می‌ دهد، از جمله مک دونالد، برگر کینگ، و اسبارو. اگر دوست دارید، می توانید از غذای خود لذت ببرید یا در تراس بزرگ و سرسبز این مرکز قهوه بنوشید. یک زمین بازی مدرن برای کودکان هم وجود دارد تا در حین خرید، آن ها را سرگرم کند. سینماهای طبقه بالا نیز فیلم هایی را به زبان انگلیسی به خصوص عصرها نمایش می دهند.

موقعیت مارک آنتالیا در مرکز شهر، این مرکز خرید را برای همه میهمانانی که می ‌خواهند در یک مرکز خرید مدرن بین مکان ‌های دیدنی شهر خرید کنند، به انتخاب بسیار مناسبی تبدیل کرده است. اینجا شهر قدیمی آنتالیا تنها ۱۵ دقیقه با شما فاصله خواهد داشت.

  • مرکز خرید شی مال SheMall Shopping Mall

مرکز خرید شی مال نیز یکی دیگر از مراکز خرید معروف آنتالیا است که فروشگاه‌های بسیار شیک و مجللی دارد. این مرکز خرید بیش از ۷۰ فروشگاه دارد که برندهای مطرح جهانی مانند پلو، ال سی وایکیکی، لاگوست، کلوین کلاین، سواچ و ناین وست را در خود جای داده‌ است. ساعات کاری مرکز خرید شی مال از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است. در این مرکز خرید شیک می‌توان امکانات رفاهی از قبیل سالن ورزشی، رستوران‌ها، تئاتر، مرکز تفریحی کودکان، سینما و کافه تریا را مشاهده کرد.

  • دپو اوت لت Deepo Outlet در کِپِز – مراکز خرید آنتالیا

دپو اوت لت دقیقا روبروی فرودگاه آنتالیا و در مجاورت مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. ۹۰ برند معروف، اکثرا ترک، کالاهای خود را اینجا در یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا با قیمت های پایین تر نسبت به سایر مراکز خرید در بیش از ۱۸۰۰۰ متر مربع زیر بنا عرضه به خریداران و بازدیدکنندگان ارائه می دهند.

۱۵ کافه و رستوران این مرکز خرید شما را به استراحت دعوت می ‌کنند و ۵ سینما، به‌علاوه یک شهربازی، سرگرمی و فراغت مورد نیاز بین خرید را فراهم می‌ کنند. در صورتی که وقت خود در این مرکز خرید نزدیک فرودگاه در انتظار پروازتان می گذرانید، می توانید وضعیت پرواز تان را در تابلوهای اطلاعات پرواز مرکز خرید بررسی کنید.

  • اوزدیلک پارک Ozdelik Park در کِپِز – مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک پارک که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد، در شمال آنتالیا نزدیک ایستگاه اتوبوس واقع شده است و با ایستگاه تراموا “Dumka” به راحتی قابل دسترسی است.

اینجا با پوشش تقریباً ۳۹۰۰۰ متر مربع، ۱۱۴ مغازه در چهار طبقه در یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا پراکنده شده اند. برند‌های بین ‌المللی هم اینجا وجود دارند، اما فروشگاه ‌های بسیار بیشتر و با کیفیت ‌تری از برندهای ترکیه را خواهید یافت که باعث می ‌شود این مرکز خرید در بین مردم محلی نیز بسیار محبوب باشد؛ از جمله، Colin’s، Park Bravo، Mango و Koton را می توان در اینجا یافت.

در این مرکز خرید وسیع، یک فودکورت بزرگ در طبقه بالا شما را به استراحت دعوت می ‌کند، با KFC، مک دونالد، برگر کینگ، و فست فودهای زنجیره‌ ای ترکی و غیره. سرگرمی های متعددی هم ارائه می شوند و این پارک به بازی کودکان هم توجه ویژه ای نشان داده است. یورومودا مجموعه ای غنی از جواهرات مد با قیمت مناسب را ارائه می دهد، و اگر به دنبال وسایل الکترونیکی و فنی هستید، آن ها را در یکی از مغازه های زیرزمین پیدا خواهید کرد.

  • بازار فرش لیدیا سوزانی، قدیمی ترین بازار آنتالیا در مرادپاشا

هنر فرشبافی و طراحی فرش همواره یکی از هنرهای اصلی مردمان قاره آسیا به خصوص خاورمیانه به‌شمار می‌رفته و از دیرباز تاکنون جزو فرهنگ این مردم بوده است. از همین رو یکی از بازارهای محلی آنتالیا، به طور اختصاصی مخصوص فروش فرش می‌باشد و در آن انواع فرش‌های دستباف و نفیس دیده می‌شود. به دلیل کیفیت عالی که فرش‌های لیدیا سوزانی دارد، از سراسر جهان برای خرید فرش به این بازار می‌روند، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که بهترین بازار فرش آنتالیا لیدیا سوزانی است. در صورتی که قصد خرید فرش را داشتید می‌توانید به سمت این بازار در شهر آنتالیا ترکیه بروید.

  • بازار جمهوریت محلی برای خریدهای ارزان در آنتالیا در مرادپاشا – مراکز خرید آنتالیا

بسیاری از مراکز خرید آنتالیا وجود دارند که هر کدام می‌توانند اقلام مختلفی را که شما نیاز دارید، برایتان مهیا کنند اما آنچه که حائز اهمیت است بحث قیمت و کیفیت است! یکی از بهترین و البته مهمترین مراکز خریدی که در شهر آنتالیا وجود دارد، مارک آنتالیا است که در بین ایرانیان نیز محبوبیت فراوانی دارد. این مرکز خرید در محله مرادپاشا قرار دارد و در هر زمان از روز که به سمت آن بروید شلوغ و پر از رفت و آمد است.

  • ایکی کاپیلی هان، قدیمی ترین مرکز خرید آنتالیا که مدرن شده در مرادپاشا!

اگر از گشت و گذار در پاساژهای لوکس آنتالیا و قیمت‌های بسیار بالای آن‌ها خسته شدید  و می‌خواهید حال و هوای خود را تغییر دهید بهتر است به یکی از مناطق قدیمی آنتالیا به نام بالبی ماهالسی بروید و از آنجا مسیر بازار ایکی کاپیلی‌هان را در پیش بگیرید. بازار سرپوشیده ایکی کاپیلی‌هان از قرن چهاردهم به عنوان محلی برای تجارت ابریشم و ادویه و سایر کالاهای ارزشمند در آن زمان ساخته شد، اما بعدها به صورت یک ویرانه متروکه درآمد تا اینکه توسط دولت بازسازی گردید و امروزه به یکی از مهمترین قطب‌های تجاری برای معرفی فرهنگ و سوغات ترک به جهانیان شناخته می‌شود که قیمت‌های مناسبی هم دارد.

در این بازار می‌توانید انواع وسایل برنز، نقره کوب و دست ساز را پیدا کنید. در این بازار عتیقه‌جات مختلفی در تمامی رنج قیمت‌ها عرضه می‌شود؛ اما در نظر داشته باشید که در صورت خرید عتیقه‌هایی با قدمت بیش از صد سال اجازه خروج این اجناس از خاک ترکیه را ندارید.

  • سرزمین افسانه ها  The Land of Legends در بِلِک

در حدود ۴۰ کیلومتری آنتالیا در بلِک مرکز خرید لند اف لجندز قرار دارد. از آنتالیا با اتوبوس یا دولموش می توان به این مرکز خرید رسید. این مرکز خرید زیبا مانند یک مجموعه قلعه به نظر می رسد، با ساختمان های سفید و کاخ مانند در امتداد کانالی که از وسط حیاط داخلی می گذرد. درست مانند ونیز، حتی می توانید با سوار یک گوندولا در کانال شوید.

اینجا در یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا احساس خواهید کرد که در یک افسانه هستید و البته بچه ها بیشتر از همه هیجان زده خواهند شد. علاوه بر این، یک شهربازی بزرگ سرگرمی های متنوعی را برای بازدیدکنندگان در سنین مختلف فراهم می کند.

در این مرکز خرید برجسته، ۳۰۰ برند شناخته شده بین المللی و چندین برند ترکیه ای با کیفیت بالا را خواهید یافت که محصولات خود را عرضه می کنند. طیف وسیعی از کالاها تقریباً همه زمینه ها، پوشاک، لوازم آرایشی، اسباب بازی، کالاهای چرمی، اقلام تزئینی، لوازم آرایشی و کالاهای برقی را در بر می گیرد. اگر گرسنه شدید، محلی را در یکی از کافه ‌ها یا رستوران‌ های متعددی که برای هر سلیقه ‌ای چیزی ارائه می ‌دهند، پیدا کنید و از فضای اطراف هم حین میل غذای تان لذت ببرید.

  • نوامال ماناوگات Novamall Manavgat در بزرگراه آنتالیا به آنالیا

مرکز خرید Novamall در حدود ۷۰ کیلومتری آنتالیا در مرکز ماناوگات واقع شده است. از آنتالیا می توان با اتوبوس یا دلموش به این مرکز خرید دسترسی داشت. اینجا طیف وسیعی از کالاها شامل پوشاک، لوازم آرایشی، اسباب بازی، کالاهای چرمی، کفش، جواهرات و بسیاری موارد دیگر در یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا به بازدیدکنندگان ارائه می شوند.

۱۲۰ فروشگاه متعلق به برندهای مختلف را خواهید دید، و فروشگاه های معروف ترکیه نیز در کنار برند مشهور بین المللی حضور دارند. اگر از خرید خسته شدید، می توانید در یکی از کافه های روی تراس پشت بام بنشینید و کمی استراحت کنید. شاید هم بخواهید برای تغییر حال و هوا کمی به بازی بولینگ بپردازید. کودکان از سواری های کوچک در زمین کودکان در طبقه بالا هیجان زده شده و بزرگسالان هم می توانند تفریحات مختص به خودشان را دنبال کنند. فودکورت مرکز خرید طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی ها را برای تمام نیازهای شما ارائه می دهد.

  • مرکز خرید آلانیوم Alanyum در کِی کوبات

مرکز خرید آلانیوم، در شرق شهر، به راحتی از مرکز شهر آلانیا در عرض ۱۰ دقیقه با dolmuş قابل دسترسی است. محصولات ارائه شده لباس، لوازم آرایشی، اسباب بازی، و کالاهای چرمی گرفته تا کفش، جواهرات و بسیاری موارد دیگر را شامل می شوند.

شعبه‌های برخی از زنجیره‌ های بزرگ و همچنین بوتیک ‌های کوچکی که کالاهای برندهای ملی و بین‌المللی را ارائه می ‌کنند را هم اینجا در یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا می توانید پیدا کنید.

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

دیدگاه های ثبت شده